این مقاله مصاحبه سایت business for home با خانم ماریا قادری کاندیدای ایرانی بهترین نتورکر زن سال 2015 برگزیده شده است.

مدت زمانی بود که در کانادا زندگی می کردم و مشغول تحصیل بودم. یک روز برادرم از من خواست بجای او به یک معارفه شغلی بروم من نیز پذیرفتم. در ابتدای سخنرانی نه از صحبت های آنان سردرمی آوردم و نه به عنوان یک نوجوان علاقه ای به صحبت های تعدادی دکتر و مهندس داشتم. اما در اواسط سخنرانی با دیدن عکس ماشین ها و خانه های لوکس برروی صفحه نمایش و دیدن تیتری بر روی آن که نوشته بود دیگه وقتشه که آزاد زندگی کنی، جذب صحبت های آنان شدم.

وقتی صحبت های آنان را گوش دادم، با اینکه زیاد متوجه صحبت هایشان نشده بودم برادرم را راضی کردم که وارد این کار شود سپس خودم به عنوان اولین زیرمجموعه او، کارم را آغاز کردم.

در ابتدا اطلاعاتی راجب نتورک مارکتینگ نداشتم فقط میدانستم که برای شخصی که بدنبال موفقیت است، راه مناسبی است.

در ابتدا با یک شرکت آرایشی بهداشتی فعالیتم را آغاز کردم. زمانی که میدیدم بالاسری های من این شرکت را رها می کنند و به شرکت دیگری می روند، برایم بسیار عجیب بود.بعدها متوجه شدم این فرآیند در این شغل کاملا طبیعی است. افراد دلیل اصلی شکستشان را درک نمی کنند و به امید اینکه شرکت جدید شاید محصولات بهتری داشته باشد، از شرکت خود جدا می شوند.

تا مدتی به هدفی که داشتم پایبند بودم اما کم کم ناامید شدم و در آخر با تعدادی کالا که تاریخ آن ها نیز تمام شده بود روبه رو شدم.

چندسال بعد مجدد به این کار رو آوردم اما با خود عهد کردم که اگر قرار است مجدد وارد این کار شوم، با شرکت مناسبی کار کنم. پس از اینکه به دانشگاه رفته بودم در یک بانک مشغول بودم. ولی حس می کردم من برای فراراز این نحوه زندگی باید به بازاریابی شبکه ایبپیوندم.چرا که نمی خواستم بقیه زندگی خود را در یک بانک یا هر شغل دیگری بگذرانم.پس این شد که به خودم فرصتی مجدد دادم. یک سال به مطالعه و تحقیق درباره بازاریابی شبکه ای گذراندم و طرح درآمدی شرکت ها را مطالعه نمودم و برای سوالات خود پاسخ مناسب پیدا کردم.

بعد از مدتی در همایش سالیانه gwt که در شهر تورنتو برگزار می شد شرکت کردم. آن جا با لیور اسکیلر آشنا شدم که یکی از ستاره های در حال رشد  است. او را در فیسبوک دنبال می کردم. از طرز زندگی و رشد وی با داشتن سن کم و اینکه توانسته یکی از مشاوران تمام وقت gwt باشد خوشم آمد و تحت تاثیر قرار گرفتم. نکته مهم تر این بود که لیور به طرز زندگی بازاریابی شبکه ای زندگی می کرد و این همان چیزی بود که من به دنبال آن بودم.او روزی در ایتالیا بود روز دیگر در مصر. یک مرسدس بنز اس ال دارد.چندین خانه و ماشین در سراسر دنیا و کاملا هم از زندگی خود لذت میبرد درحالی که هنوز 30 سال هم ندارد.

من با او فعالیت هایم را آغاز کردم و اولین گاه مجازی خود را افتتاح کردم تا بتوانم یک بیزنس قدرتمند را با راهنمایی هایش شروع کنم.

در این کار چیزهای زیادی به من انگیزه می دهند مثل اینکه بدون داشتن هیچ، یعنی مدرک یا سرمایه می توانی به همه چیز برسی. هر انسال با انگیزه ای می تواند در این راه موفق شود. در این راه افراد به پیشرفت شخصی و انسانی می رسند که حتی از ثروت هم مهم تر است. و سخن آخر اینکه، هیچ وقت نمیتونی ادعا کنی که بهترین هستی. باید مدام در حال تکامل و بهبود باشی تا بتوانی هدف هاتو پشت سر هم بدست بیاری. مربی تو این مسیر میتونه بهت کمک کنه و هروقت که ناامید میشی بهت امید و انرژی بده. باید در انتخاب مربی دقت کنید. بعضی مواقع به چندین مربی نیاز خواهید داشت که در عرصه های مختلف زندگی بهتون کمک کنند.

  با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.


atamlm.ir شرکت ,زندگی ,اینکه ,صحبت ,مربی ,شبکه ,آغاز کردم ,بهترین نتورکر ,ایرانی بهترین ,کاندیدای ایرانی ,قادری کاندیدای ,ایرانی بهترین نتورکر ,کاندیدای ? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

باقیات ابصالحات به دانش وب خوش آمدید! ☔چه خبر از ساری؟ پایگاه تحلیلی خبری ایران و جهان کانال دهم تجربی انسانی ریاضی کانال کنکور ۹۹ دانلود برنامه اندروید | سافت ???? ترکیش موزیک سایت آموزشی به گراف آپشن خودرو | دنیای آپشن