سئو (بهینه سازی موتور جستجو) فرایند ایجاد یک صفحه وب آسان برای پیدا کردن، خزیدن و دسته بندی است. این در مورد کمک به مشتریان شما جهت پیدا کردن کسب و کار شما از میان هزار شرکت دیگر است .

سئو یک بخش جدایی ناپذیر از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال است. این اساسا مربوط به حرکت مشتریان شما به سمت کسب و کار شما از طریق سیستم عامل های آنلاین است.  برای انجام این کار، باید وب سایت شما در بالاتر مکان در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) باشد.

شما باید با این واقعیت شروع کنید که نزدیک به 14 میلیارد جستجو در هر ماه انجام می شود. ظهور اقتصاد جهانی تقریبا باعث شده است که کسب و کار آنلاین افزایش داشته باشد.

فقط تصور کنید کسری از این 14 میلیارد جستجو برای کسب و کار شما اتفاق می افتد !

برای رسیدن به این معیار، وب سایت شما باید در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو)  بالاتر باشد، باید در بازاریابی رسانه های اجتماعی خوب عمل کند و فعالیت PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) باید به خوبی همراه با سایر وظایف بازاریابی دیجیتال باشد.

برای هر کسب و کار، تبلیغ بسیار ضروری است. هنگامی که هر کسب و کاری به سمت  آنلاین شدن می رود، تبلیغات بهترین کار را برای جمع آوری مقدار زیادی از ترافیک وب انجام می دهد. سئو  فرصت زیادی را برای تبلیغات رایگان فراهم می کند.

یک سئو مناسب یک صفحه وب را در صفحه اول   SERP(صفحه نتایج موتور جستجو)  ایجاد می کند. بیشتر مردم معمولا دو صفحه اول   SERP را اسکن و بررسی می کنند.

تقریبا 74 درصد از مصرف کنندگان از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات کسب و کار محلی استفاده می کنند. در مقایسه با بازاریابی آنلاین، مانند PPC، بازاریابی رسانه های اجتماعی، برنامه بازاریابی ایمیل، سئو،  ROI(نرخ بازگشت سرمایه) نسبتا خوبی را فراهم می کند.

به طور روزانه، تقریبا 80الی 90 در صد مشتریان قبل از هر محصول بررسی آنلاین آن محصول را انجام می دهند.

سئو چگونه کار می کند؟

موتور جستجو نرم افزاری است که محتوای صفحه وب را باز می کند. آنها تعدادی از فعالیت هایی را انجام می دهند که نتایج جستجو را به دست می آورند که این فعالیت ها شامل موارد زیر هستند :

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


طراحی و پشتیبانی سایت پویادیتا جستجو ,صفحه ,انجام ,موتور ,بازاریابی ,نتایج ,موتور جستجو ,نتایج موتور ,صفحه نتایج ,بازاریابی رسانه ,جستجو برای ,نتایج موتور جستجو ,صفحه نتایج مو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود فیلم و سریال رایگان ایران جی تی آ javadtaken ایران توریست تزیینات و نقاشی ساختمان یاشیل منـــــــم و منــ :) مدرسه آموزش از راه دور بینات قائمشهر آهــنگـستآن ایــرانـی